علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آسمونی کوچولو

زود بیا عسل من

1392/4/25 17:29
نویسنده : مامان زمینی
222 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام عسل من 

میگم عسل،چون این روزا خیلی شیرین تر شدی، دست و پاتو به شکم مامانی فشار میدی و باهاش بازی میکنی!

منم همونطوری که تو فیلم دیدم ماساژت میدم و عشقمو با دستام بهت منتقل میکنم

الان دیگه واقعا احساس میکنم دارم مامان میشم!

راستی این روزا خیلی مامانیتو اذیت میکنیا وروجک!مث ماه های اول که شبا از درد گریه میکردم و تا صبح بیدار بودم،با این تفاوت که این روزا از درد دنده هام که احساس میکنم دارن پرس میشن خوابم نمیبره و گریه میکنم!(البته جند ماهی هست که این درد روزا اذیتم میکنه و لی تازگیا خیلی شدید شده)ولی با این وجود بازم عااااااااشقتم جیگر من!

خدا کنه بتونم مامان خوبی برات باشم،حدود 10 روزی هست که به لطف خدا چله دعاهاتو شروع کردم اما میترسم به خاطر گناهام خدا بهم توفیق تموم کردنشونو نده!خودت دعا کن که بتونم!

یه مدته خیلی تنهام و بابات روزا میره خونه پدرجونت و تنهایی خیلی بهم سخت میگذره،ولی بازم بخاطر همه جی خداروشکر،مخصوصا بخاطر اینکه چندبار نزدیک بود خدا تو رو از ما بگیره اما انقد باباجونت صدقه گذاشت کنار و از حضرت ابوالفضلو کمک خواست که نگرفت! 

این مدت باقیمونده خیلی آروم میگذره!من و باباجونت خیلی خسته شدیم و بی صبرانه منتظرتیم

پس زود بیا سرباز کوچولوی امام زمان ما 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)