علی جانعلی جان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

آسمونی کوچولو

تاثیر حدیث کسا بر توفیقات معنوی در بارداری

1392/4/11 19:16
نویسنده : مامان زمینی
9,288 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه و شرح حال خانم سیده (ف.ج) از شاگردان آن حوزه که با استمرار بر قرائت حدیث قدسیه کساء در دوران بارداری به توفیق سحرخیزی و نماز شب و سایر برکات آن نائل شد.

منبع:

http://kesaa.mihanblog.com/post/44 

ادامه در ادامه مطلب

 

در مجالس دروس معارف الهی و مجالس تلاوت و توسل به حدیث کساء در حسینیه و خواندن کتاب آثار حدیث کساء، با برکات حدیث کساء آشنا شدم.

‏در دوران بارداری برای نیل به برکات حدیث شریف کساء تصمیم گرفتم آنرا بخوانم، به طوری که در سه ماه آخر بارداری به طور مستمر هر روز بین الطلوعین آن را می خواندم.

‏در مجالس حسینیه در مناسبتها و مجلس حدیث کساء از نوارهای مجالس مرحوم آیت الله شیخ عبد الحسین خراسانی نیز استفاده می شد (ایشان از علمای نجف اشرف و مشهد مقدس بودند که از ذخائر الهی در زمینه مدح و مرثیه اهل بیت (علیهم السلام) و الگو می باشند و روضه خوان بسیاری از مجالس بزرگان و علماء در نجف اشرف بودند) با آشنایی با این شخصیت بزرگوار، خواندن حدیث کساء را به همراه نوار مجلس حدیث کساء ‏مرحوم خراسانی و با صدای گرم و دلنشین ایشان انجام می دادم و از نوای متین و دلنشین ایشان استفاده و آرامش زیادی می بردم، و حاجتم این بود که در دوران بارداری فرزندم که مهمترین مقطع زندگی اوست، ضعف و سستی سبب بی توفیقی من نشود بلکه همواره توفیقات معنوی داشته باشم، تا این دوره با بهترین فضا و شرایط معنوی طی شود.

‏با مداومت بر حدیث شریف کساء، برکات معنوی بسیاری در دوران بارداری فرزندم نصیبم شد، که آثارش در فرزندم هم ظاهر شده است.

‏از برکاتش این بود که در این مدت سه ماه تلاوت حدیث کساء، هر روز توفیق بیداری شب و تهجد بطور راحت بدون زحمتی حاصل می شد، و به آسانی برای خواندن نماز شب بیدار می شدم.

‏با قطع خواندن حدیث کساء، بعد از ولادت فرزندم، این فیوضات و برکات تا سه ماه بعد از دوران بارداری ادامه داشت، از جمله اینکه به طور خیلی راحت و عجیبی ناخودآگاه رأس همان ساعتی که موقع نماز شب بود بیدار می شدم.

‏اثر حدیث شریف کساء روی جنین من طوری بود که انس جنین با حدیث کساء مشهود بود، و در دوران بارداری با شروع من به تلاوت حدیث شریف کساء جنین با حرکتی که انجام می داد بیدار می شد، و این واکنش تا آخر دوران بارداری ادامه داشت، بلکه الآن هم که فرزندم ‏شیرخوار است، این روند تاکنون ادامه دارد ‏و در بیشتر اوقات رأس همان ساعت (تهجد) بیدار می شود و باعث بیداری من هم می گردد. ‏از دیگر برکات آن اینکه هر وقت در هنگام بارداری فرزندم مدتی حرکت ‏نمی کرد و باعث نگرانی بنده می شد، به محض خواندن حدیث شریف ‏کساء فورا انعکاس نشان می داد، و باعث آسوده خاطری اینجانب می شد. بعد از تولد ایشان نین گاهی اوقات که مجددا آن را می خوانم فرزندم فورا با صدای خودش توجه خودش را نشان می داد، و الحمدلله او نیز به ‏این حدیث قدسی انس گرفته است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)